DPD nastavlja rast s rekordnim operativnim rezultatima u 2021. godini

Autor: Borko Samec
Objavljeno: 4.5.2022. 15:55:41
DPD nastavlja rast s rekordnim operativnim rezultatima u 2021. godini

Foto: DPD

Grupacija GeoPost/DPDgroup objavila je rekordne godišnje rezultate s povećanjem prihoda od 14%, s više od 2 milijarde isporučenih paketa diljem svijeta i operativnim profitom iznad milijardu eura po prvi puta u svojoj povijesti. 



U okruženju koje je još uvijek pod utjecajem globalne zdravstvene krize, što je pridonijelo snažnoj dinamici rasta e-trgovine, GeoPost/DPDgroup je odigrala svoju ulogu u podržavanju oporavka gospodarske aktivnosti u cijelom svijetu te je u 2021. ostvarila snažne operativne i financijske rezultate. Tvrtka je konsolidirala svoj razvoj u ključnim segmentima te nastavila svoju međunarodnu ekspanziju pri čemu je:

ostvareno 14,7 milijardi € prihoda, što je povećanje od 14,8% u odnosu na rekordnu 2020. godinu

ostvarena operativna dobit više od 1 milijarde eura (1,057 milijardi eura), što je povećanje od 25% u odnosu na 2020. 

isporučeno 2,1 milijarda paketa diljem svijeta, što je čak 8,4 milijuna paketa dnevno

srušen dnevni rekord dostavljenih paketa na cyber-ponedjeljak u studenom 2021. (+2% u odnosu na 2020.) kada je dostavljeno 12,2 milijuna paketa u jednom danu

ojačana pozicije tvrtke u Europi i na međunarodnoj razini, preuzimanjem Speedy AD u Bugarskoj i DPD Rumunjskoj te akvizicijom TIPSA-e u Španjolskoj, povećanjem vlasničkih udjela u Ninja Van (Jugoistočna Azija) i ulaganjem u kapital Aramex (Bliski istok)


DPD u Hrvatskoj prati trend grupacije


DPD u Hrvatskoj također prati rast mreže te je u 2021. godini ostvario odlične rezultate. Promatrajući čitavu 2021. godinu, volumen paketa porastao je za 20% u odnosu na rekordnu 2020. godinu dok su prihodi rasli su oko 25 posto, što i je više od volumena uspoređujući s godinom prije. 


Na globalnom, ali i na hrvatskom tržištu i dalje se primjećuje veliki pomak u dostavi paketa krajnjim korisnicima (B2C), a istraživanjem naše grupacije procjenjuje se da trenutačno postoji 146 milijuna redovitih e-kupaca u Europi. Unutar DPDgroup, B2C obujam na tržištu kurirske, ekspresne i paketne industrije (CEP tržište) porastao je za 37,3% između 2019. i 2020., što je u prihodima porast od 38%. DPD je u Hrvatskoj tijekom 2021. godine ostvario ukupni rast B2C paketa od 35% usporedno s 2020. godinom, a udio B2C paketa u ukupnom volumenu iznosio je gotovo 70%. 


„Rezultati DPDgroup postignuti u 2021. godini su uistinu impresivni. Prihodi grupe su u rasponu od dvije godine porasli za više od 60%, a operativni profit tvrtke se više nego udvostručio. Ovaj izvrsni rezultat omogućen je svakodnevnim zalaganjem svakog člana našeg tima koji čini čak 120.000 stručnjaka u dostavi.“ rekao je Igor Jakovljević, Regionalni izvršni direktor DPD Croatia i DPD Slovenije.


Ulaganje u infrastrukturu i planovi za budućnost


Također, DPD je i u 2021. nastavio ulaganje u infrastrukturu čineći svoju mrežu maksimalno fleksibilnom otvaranjem potpuno novog depoa u Šibeniku te povećanjem logističkih kapaciteta svojih operativno skladišnih prostora u Pakracu i Pločama. Ove godine u planu je preseljenje na novu bolju i veću lokaciju u Rijeci, izgradnja potpuno novog depoa u Splitu te proširenje našeg centralnog sortirnog centra u Zagrebu. „Povećane volumene paketa i potražnju tržišta moguće je zadovoljiti isključivo kontinuiranim ulaganjem u infrastrukturu, automatizaciju i nove tehnologije koje omogućuju brže procese i manje ručnog rada.“ Nadodaje Igor Jakovljević.


Fokus na jedinstveno korisničko iskustvo (CX) 


U okviru inovacijskih trendova u uslugama dostave pošiljaka te u sklopu rasta e-trgovine sve je veći fokus na zadovoljavanje potreba krajnjih korisnika stoga se i DPD maksimalno prilagođava njihovim željama. „Želimo krajnjim korisnicima pružiti jedinstveno iskustvo u dostavi paketa pružajući im jednostavnu izmjenu datuma i adrese dostave kao i razne alternativne opcije za preuzimanja paketa.“ objašnjava Snježana Stanić, regionalna voditeljica marketinga i komunikacija u DPD Croatia. Zato je cijela prošla godina obilježena razvojem te implementacijom novih usluga i poboljšanjem korisničkog iskustva. Primateljima paketa DPD je omogućio jednostavniju dostavu i preuzimanje paketa implementacijom chatbota na svojoj internet stranici, lansiranjem potpuno nove myDPD aplikacije za krajnje korisnike (bazirane na chatbot konverzaciji) te proširenjem mreže Pickup lokacija na koje je moguće preusmjeriti paket te ga podići u vrijeme kada primatelju najviše odgovara. Danas je moguće pronaći više od 70,000 Pickup lokacija i paketomata u 31 državi diljem svijeta, dok diljem Hrvatske brojimo više od 600 Pickup lokacija i 30 Pickup Station - paketomata. 


Vezane vijesti
Ažurirano: 9.9.2023. 13:05:58

Create Account