Foto: Dražen Kokorić
Njemačka turistička zajednica (DZT) provela je anketu među 259 predsjednika uprava i voditelja ključnih kupaca u međunarodnom putničkom prijevozu. Tri četvrtine njih očekuje porast potražnje tijekom sljedeće tri godine.
DZT je na osnovi tog trenda osmislila kampanju ‘Embrace German Nature’, koja je predstavljena i u Zagrebu, na terasi cafe galerije Velvet.
Petra Hedorfer, glavna izvršna direktorica DZT-a izjavila je: ‘Nakon dvije godine pandemije koronavirusa ljudi veći naglasak stavljaju na svoj utjecaj koji imaju u ulozi putnika, i to na svoju želju za doživljajem netaknute prirode. Embrace German Nature nastavak je našeg niza marketinških kampanja u kojima redovito naglasak stavljamo na prirodu i rekreaciju te na održivost kao ključne elemente našega brenda. Prema podatcima istraživačko-konzultantske tvrtke IPK International, Njemačka je među Europljanima već sada druga najpopularnija destinacija u svijetu kada je riječ o putovanjima temeljenima na doživljajima u prirodi. Rezultati ankete Destination Brand 21, koju je provela konzultantska tvrtka Inspektour, pokazuju da na tržištu receptivnog turizma u Njemačkoj ovu zemlju vide kao destinaciju izvrsnu za bijeg na selo i održivi odmor. Naš je cilj nastaviti graditi na temelju ove pozicije promoviranjem odmora u ruralnim regijama, duljih boravaka i održivog turizma.’
Kampanja ‘Embrace German Nature’ predstavlja karakteristične krajolike kako bi se ljubitelje prirode i slobodnog vremena potaknulo i nadahnulo da posjete Njemačku.
Središnji je element kampanje sačinjen od kreativnog sadržaja koji se prezentira na mikrostranici koja je središnje mjesto za inspiraciju. Na mrežnom se mjestu nalazi i videozapis o kampanji. Za provođenje kampanje DZT se služi novim digitalnim alatom. U videozapisima će se prvi put koristiti 8D zvuk, kojim se omogućuje da zvukovi s mora, planina, šuma i livada, rijeka i jezera budu simulirani iz osam različitih smjerova.
Trend putovanja koji se temelji na doživljajima u prirodi u sve je većem porastu:
* Među Europljanima koji putuju po cijelome svijetu Njemačka se našla na drugome mjestu ljestvice destinacija za putovanja koja se temelje na doživljajima u prirodi.
* Izleti usmjereni na doživljaje u prirodi druga su najpopularnija vrsta odmora za posjetitelje Njemačke (35 posto).
* Putovanja usmjerena na doživljaje u prirodi jedna su od vrsta odmora za koju se vjeruje da će u budućnosti najvjerojatnije imati još istaknutiju ulogu.
* Za sedam osnovnih europskih tržišta ukupan broj potencijalnih putnika zainteresiranih za ‘provođenje vremena u prirodi’ je 65,8 milijuna, dok je 46,6 milijuna njih zainteresirano za ‘odmor na selu’.
* Izvješće o održivom putovanju koje je 2021. godine objavila stranica booking.com.
– Čak 83 posto ispitanih smatra da je održivo putovanje od ključne važnosti.
– Njih 61 posto kaže da je pandemija pojačala njihovu želju za održivijim putovanjima u budućnosti.
Njemačka kao vrhunska destinacija za ljubitelje prirode:
* Trećina kopnene površine Njemačke nalazi se pod posebnom zaštitom kao park prirode ili nacionalni park.
– 16 nacionalnih parkova
– 104 parka prirode
– 16 UNESCO-ovih rezervata biosfere
* 3 UNESCO-ova mjesta svjetske prirodne baštine
* 300.000 km označenih pješačkih staza te više od 76.000 km dugih biciklističkih staza
* Više od 350 certificiranih spa i zdravstvenih resorta
* Više od 100 panoramskih i tematskih staza
* 13 vinorodnih regija
Turistička infrastruktura:
* 14 mjesta u Njemačkoj certificirano kao održiva turistička destinacija
* Svi InterCity i InterCityExpress vlakovi njemačkoga željezničkog operatora Deutsche Bahna voze na zeleni električni pogon
* Više od 1300 certificiranih mogućnosti smještaja za održivi odmor
Oko 1500 smještajnih kapaciteta nosi oznaku potvrde kvalitete Wanderbares Deutschland, što znači da s osobitom ljubaznošću dočekuju goste. Također je 5800 biciklistima prilagođenih pružatelja smještaja Bed & Bike
Pripremio: Tomislav Radić
Foto: