Foto: Sesvete danas, arhiva
"Sve su to projekti koji su davno pripremljeni, za koje postoji projektna dokumentacija. Jedino što je Tomašević napravio je da je završio 1100 metara Nove Branimirove sa dvije godine zakašnjenja i to bez uporabne dozvole i bez ugrađenog plinovoda i vodovoda", kaže čelnik Plavog grada
Lovrić: Tomašević kao da se jučer probudio iz bunila i nakon tri i pol godine shvatio da je u Gradu Zagrebu veliki nered, da su gužve u prometu i da nije napravio ništa. Onesposobio je ZET pa nam jedna trećina vozila dnevno autobusa i tramvaja ne izlazi na pruge koliko bi trebalo, intervencijama u pješačke zone, biciklističke staze i parkirališna mjesta dodatno je zakrčio i limitirao promet, a sitnim i malim radovima koje je započeo na bezbroj mjesta a Zagrebačke ceste ih ne znaju i mogu završiti unio je dodatni nered i kaos. S obzirom da su lokalni izbori za sedam mjeseci Tomašević je iz ladice izvukao projekte koje je netko drugi napravio puno prije njega te je prezentirao 5 tuđih spasonosnih projekata prometne infrastrukture kao da su njegovi. Kao logično pitanje se nameće da ako ih je već imao zašto ništa od toga u tri i pol godine nije realizirao?
Primjer Zapadnog Jarunskog mosta: bivša vlast je izvela sve pripreme za izgradnju Jarunskog mosta ta izgradnja je trebala započeti dolaskom Tomaševića na vlast. Prije godinu i pol dana kada je Klub Plavog grada stavio temu Jarunsskog mosta na dnevni red skupštinska većina na ćelu sa možemovcima je glasala protiv izgradnje tog mosta. I jučer gradonačelnik mrtvo hladno kaže da će graditi taj most! Da doduše ne zna kada će započeti ali da će gradnja završiti 2028. godine.
Nakon toga spominje se projekt Šarengradska, također projekt koji je osmišljen davno ranije. Zatim se govori o produžetku Kolakove, o produžetku Nove Branimirove. Sve su to projekti koji su davno pripremljeni, za koje postoji projektna dokumentacija. Jedino što je Tomašević napravio je da je završio 1100 metara Nove Branimirove sa dvije godine zakašnjenja i to bez uporabne dozvole i bez ugrađenog plinovoda i vodovoda.
Kada govorimo o mostovima preko Save Tomašević je jučer na primjer prešutio da bi po novom GUP-u Istočni Jarunski most trebao biti samo biciklističko – pješački što je vrlo štetno jer je on samo 10% jeftiniji od mosta za promet cestovnih vozila a znatno limitira promet, pri čemu se gubi jedan most koji po svim prometno –planskim dokumentima bitan i koji treba graditi.
Po svemu navedenom možemo zaključiti da je Tomašević jučer započeo svoju predizbornu kampanju najavljujući tuđe projekte kao svoje, te da slijedeći utorak možemo očekivati press konferenciju na kojoj će najaviti zatvaranje Jakuševca za četiri godine kao što je to najavio prije četiri godine. A sve to kako bi obmanuo građane da bi mu dali glasove za još jedan mandat, međutim mi iz Kluba zastupnika Plavog grada smo čvrsto uvjereni da su Zagrepčani progledali i da na Tomaševićeve laži i obmane i kićenje tuđim perje više neće nasjesti.
O novim zonama parkiranja:
Novim modelom naplatnih zona se produljuje parkiranje radnim danom do 22 sata i subotom te uvodi naplata parkiranja nedjeljom. Prihodi Zagreb parkinga se povećavaju, parking poskupljuje oko 20% a sve plaćaju građani Grada Zagreba.
Osim toga ovim modelom se grad dehumanizira i snižava kvaliteta života građana Grada Zagreba. Do sada smo imali situaciju da su Zagrepčani iz centra grada vikendom odlazili izvan grada, a stanovnici perifernih dijelova grada bi dolazili u centar u obilazak grada. Na ovaj način se dodatno prazni centar Zagreba koji je nakon potresa ionako devastiran i ispražnjen.
U realizaciji kapitalnih infrastrukturnih projekata Tomašević je potpuno nesposoban, ali je jako sposoban u snižavanju kvalitete života Zagrepčana na svim razinama.