"Pink Ribbon" projekt za udrugu P.I.N.K. life

Autor: Tomislav Radić
Objavljeno: 2.10.2020. 21:50:54
 "Pink Ribbon" projekt za udrugu P.I.N.K. life

Foto: PR

Na  press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life, te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za mjesec listopad  za  prikupljanje sredstva za kupovinu histeroskopa za Petrovu bolnicu i za daljnje aktivnosti  udruge P.I.N.K. life. 



U projekt se mogu  uključiti  građani koji kupovinom određenih proizvoda pridonose sakupljanju sredstava za rad Udruge. Tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje nudit  će se posebno označene proizvodi a za svaki prodani proizvod dm će donirati jednu kunu.


Tako će dm sudjelovati s odabranim proizvodima dm marki Alverde i Balea, a projektu će se pridružiti i dm-ovi partneri Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen.


Što ovaj projekt znači za Udrugu izjavila je predsjednica udruge Nives Moric:  "Projekt je od velike važnosti jer kroz njega generiramo sredstva potrebna za opremanje bolnica i daljnji rad udruge tako da konkretno pomažemo oboljele žene i muškarce. Listopad je mjesec prevencije karcinoma dojke i udruga P.I.N.K.life ima pojačane aktivnosti u promociji i poticanju svijesti važnosti redovitih preventivnih pregleda."


O projektu i uspjehu koji su polučili prošle godine kada su opremili onkološki odjel dubrovačke opće bolnice, te da su se  odazvali i ove godine,govorio je  menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u, Ivan Horvat: "Odluka je bila poprilično jednostavna, priključiti se i ove godine Storyju i udruzi P.I.N.K. life i obojati listopad u rozo. Odaziv je ove godine još bolji i zbog toga smo jako sretni.  "


Zrinka Rendić Miočević, dr. med., specijalist radioterapije i onkologije te Zrinka Verzotti, dr. med., specijalist psihijatar,  govorile su na press konferenciji o preprekama s kojima se svakodnevno nose oboljele žene, kao i o važnosti psihološkog aspekta.  "Sve smo bolji u dijagnostici jer tumore otkrivamo sve ranije, a uz to imamo i sve bolje terapijske metode. No, ne možemo poreći da svake godine broj oboljelih žena raste. To znači da žene ne paze dovoljno na vlastito zdravlje i na rizike koji utječu na pojavu raka dojke. Jako je bitno educirati stanovništvo da paze na zdravlje", rekla je Zrinka Rendić Miočević.


Magazin Story je već prije 9 godina počeo projekte osvještavanja i potrebe za edukacijom u prevenciji i borbi za čuvanje zdravlja dojki.  "Iznimno smo ponosni  što smo prvi lifestyle tjednik koji je pokrenuo ovakav tip društveno odgovorne akcije. Pomicali smo granice tematskim naslovnicama, a pogotovo onom pokojne Ivane Popović koja je pokazala svoje ožiljke od operacije. Čini nas sretnima što smo uspjeli otići i korak dalje kroz suradnju s dm-om te tako skupiti znatna financijska sredstva potrebna za rad Udruge kao i daljnja opremanja bolnica", izjavila je Iva Leko, brand managerica magazina Story.


Osim dijela Pink Ribbon projekta koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta, 10. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu održat će se zabavno edukativni program  no u manjem obujmu nego je to bilo prošlih godina zbog postojećih epidemioloških mjera, zbog kojih su i  reviju žena članica Udruge ove godine dislocirali na  krov Hitne pomoći u Radničkoj ulici, a ta revija moći će se izravno pratiti  10. listopada na portalu Story.hr.


Vezane vijesti
Ažurirano: 22.7.2020. 10:07:25

Što mislite o protuepidemijskim mjerama u Gradu Zagrebu?

Sve to treba ukinuti i pustiti ljude na miru
Mjere su prestroge, treba ih olabaviti
Mjere su ovog trenutka optimalne
Sve treba postrožiti kako bi se suzbila epidemija
Koje mjere, mi niti nemamo pravih mjera, pogledajte što se uvodi u Europi
( glasajte da biste vidjeli rezultate )

Create Account