Foto: screenshot/fb/Nikola Knez
Proteklog četvrtka objavili smo priču o željezničkom incidentu kad je vlak prošao pored podignute rampe, a sve je zabilježio naš čitatelj.
Evo i odgovora iz HŽ-a koji su poslali HRT-u.
Situacija sa snimke dogodila se, kažu, 3. listopada "kada je zbog kvara na telekomunikacijskim vezama od 17.25 do 23.51 sati u prekidu bila komunikacija sa stajalištem Sesvetski Kraljevec". U tome razdoblju vlakovi su, kažu u HŽ-u za HRT, bili obavještavani pisanim nalogom o neosiguranosti željezničko-cestovnog prijelaza u stajalištu Sesvetski Kraljevec.
Željezničko-cestovnim prijelazima Krčeni put (Strojarska cesta) i Končar (Ulica Ive Politea) u Sesvetskom Kraljevcu upravlja se ručno iz stajališta Sesvetski Kraljevec, objašnjavaju također, dodajući da se u skladu s propisima spomenuti prijelazi zatvaraju kada prometnik iz kolodvora Dugo Selo ili Sesvete javi da će vlak krenuti prema prijelazu.
"U takvim situacijama kada je željezničko-cestovni prijelaz isključen iz funkcije regulacije prometa, prema odredbama Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/2016), strojovođa pružnog vozila prije nailaska na željezničko-cestovni prijelaz osiguran uređajem mora zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP-a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom", odgovorili su. (Objava HRT-a).
Bilo bi lijepo doznati je li u ovom slučaju doista vlak bio prvo stao, pa nakon toga krenuo rečenom brzinom kroz prijelaz.